Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Oddech Che Guevary napisał:
zosia, a kartę microSD wyjęłaś z urządzenia przed włączeniem aktualizacji oprogramowania?
JUZ UDAŁO MI SIĘ !!!!!!!!! PRZEZ census.cab !! JEDNAK SYNCHRONIZACJA NIE UDAJE MI SIĘ !! BŁĄD 503 - BRAK KOMUNIKACJI Z SERWEREM DZIĘKI
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
prawdopodobnie naprawiają cos i wyłączyli server xD
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jj napisał:
Świetna promocja lubelszczyzny. Miasto i województwo wydaje miliony na promcję a rodziama gazeta robi kontrbandę. Trzymaj tak dalej. Nie macie pieniędzy na nowe zdjęcia?
W warmińsko mazurskim są te same problemy !!!!!!!!!! cała Polska ma z tym problem
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
http://www.alert24.pl/alert24/0,0.html moze napiszmy na alert 24??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Cześć. Pojechałam dziś w teren, zweryfikowałam aż 13(!) punktów, oczywiście o synchronizacji nie ma mowy, bo wyskakują błędy, ale pomyślałam sobie - co mi tam, będzie działać to się wyśle na ten głupi nie działający serwer... I tu nagle zonk... Nie da się weryfikować kolejnych punktów, gdyż jakimś cudem, pomimo tego że stoje pod czyimś domem, lokalizacja gps pokazuje moje położenie 500km(!) dalej... I żadne resetowanie póki co nie pomogło! Dodzwonić do dyspozytora żeby mi pomógł oczywiście sie nie da (ikonka w ogóle nie reaguje, mój lider nie ma pojęcia co z tym zrobić, czyli jedna wielka lipa... Pozdrowienia z małopolski dla innych w tej samej sytuacji
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do kitu. Mi wczoraj się udało zrobić dwie synchronizacje, a i tak nie miałam punktów. Dzisiaj wogóle nie mogę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mazowsze też stoi. Nikt nie chce odbierać od nas telefonów. Synchronizację udało mi się zrobić wczoraj. Ale niestety po dzisiejszym porannym obchodzie (zdążyłam zrobić 7 gospodarstw) urządzenie się zawiesiło. Musialamn je wyłączyć i wtedy starciłam wszytskie punkty adresowe. Te zweryfikowane i te do zweryfikowania. To jakaś kpina jest. Teraz mam problem z ponowną synchronizacją. Ciąle wyskakuje mi błąd 4 i 501. Cyrk na kółkach. A najlepsze jest to, że w umaowacvh nie ma ani słowa o tym, do czego zobowiązuje się GUS. Są wypisane tylko nasze obowiązki. Też w chwili zwątpienia zastanawiałam się nad rezygnacją. Ale nie jestem przekonana, czy nie obarczą nas kosztami "szkód jakie wyrządziliśmy" z powodu odejścia. Lider mówi, że trzeba czekać. Ale podobno ktoś z sąsiedniej gminy powiedział, że nie przedłużą nam terminu obchodu. Tzn trzeba będzie uwinąć się do 23. Chociaż w umowie też nie ma niczego o niedotrzymaniu terminu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chyba są ze 4 rodzaje błędów.Nic nie pozostaje jak wciskać reset albo OK lub wyłącz.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
asiuszka85 napisał:
Hejka, u mnie od wczoraj wszystko w miejscu, synchronizacja na etapie wysłano 1501 z 1501 i tak od 15 minut, ale nie resetuje... Tragedia [/quote] U mnie dokładnie tak samo [quote name='malopolska' date='10 sierpień 2010 - 13:24 ' timestamp='1281439455' post='327420'] a ja nawet aktualizacji nie moge zrobic,polaczyc sie z dyspozytorem graniczy z cudem,chyba wylacze to :-)
Mnie od wczoraj z dyspozytorem nie udało się połączyć. Organizacja. Nie ma co.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ludzie, dajcie sobie spokój bo szkoda nerwów, to niezależne od nas, ja postanowiłem się nie przejmować tym dziadostwem. Będę czekał aż lider da znać że już można pracować, albo kiedy dyspozytor mnie o to poprosi. To w interesie GUSu leży żeby spis się udał , ja w każdej chwili mogę zrezygnować, jak nie wyrobię się z czasem to trudno, ich sprawa, nie moja, będą musieli zapłacić za te gospodarstwa które zdążę zrobić, bo tak jest w umowie. To oni uniemożliwiają nam pracę... nie ja im.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na stronie softline pojawiła się taka nformacja: SERWIS- WSPARCIE PROJEKTU POWSZECHNEGO SPISU ROLNEGO tel.:797202507 tel.: 797202559 tel.: 797202565 tel.: 797202506 tel.: 797202505 tel.: 797202563 tel.: 797202520 tel.: 797202522 tel.: 797202265 tel.: 797202278 tel.: 797202245 tel.: 797202273 tel.: 797202293 tel.: 797202545 Ktoś może dzwonił i coś wie?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
hah cos nowego... pobiera wszytskie dane przy synchronizacji ale... tak jest ale ^^ Wystapił problem z aplikacją cercus.exe.... Lub dekodowanie nie powiodło się... Gdy zrestartuje htc i pierwszy raz wlaczam program pokazuje sie komunikat że baza danych ma niewłaśiwy format i zstanie usunięta O_o
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przestało mnie już to bawić... Powinni odwołać ten cały obchód przedspisowy... I tak dostaniemy za to marne grosze, ledwo na benzynę starczy...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Witajcie rachmistrzowie:) U nas na śląsku też lipa, nic nie działa, nikt nic nie wie... nic nie ma. Totalna porażka. Czas ucieka... a pozniej bedą chcieli na juz miec wszsytko zroboione. Tak to jest u nas w Polsce- zero przemyślenia i teraz są tego efekty. Znowu cos nie wypaliło i kto za to odpowie? Tylko my rachmistrzowie narobimy sobie wstydu w terenie, jak pojdziemy do rolnika a urzadzenie nie bedzie działało, to powiedza, że rachmistrze sie nie znają... Totalna bzdura z tym!!!!!!!!!! Pozdrowienia dla Was
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mnie też już zaczyna denerwować ta patowa sytuacja!!! Jak nie mogą sobie poradzić z serwerem to może mądrzejszych głów poszukają! Jestem ciekawa czy do końca tygodnia ruszymy w obchód !!! Pozdrawiam wszystkich rachmistrzów!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie i panowie... nowość ;pp błąd 201 ;d takiego jeszcze nie miałem ;d
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
coś się dzieję bo teraz przy wykonywaniu pełnej synchronizacji wyskoczył błąd nr 201-że nie można przeprowadzić synchronizacji i komunikat po angielsku A tak w sumie to szkoda że wszyscy tak nas olewają i żadnej oficjalnej informacji nie ma:(to w końcu im powinno zależeć bardziej niż nam
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
potwierdzam - nowy kod 201 jest i u mnie - no to mamy kolejną mutację wirusa
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jaaaaaaaa napisał:
coś się dzieję bo teraz przy wykonywaniu pełnej synchronizacji wyskoczył błąd nr 201-że nie można przeprowadzić synchronizacji i komunikat po angielsku A tak w sumie to szkoda że wszyscy tak nas olewają i żadnej oficjalnej informacji nie ma:(to w końcu im powinno zależeć bardziej niż nam
tak samo ;/ u mnie dodatkowo jeszcze mam problemy z punktami tzn. chcę zweryfikować adres gospodarstwa to wyskakuje mi komunikat, że adres bieżący jest w innej gminie, mimo, że jest w mojej hehe, ale mimo to przepuszcza dalej, ale już przy adresie użytkownika aplikacja nie puszcza, wszystkie punkty z tego co widzę mają ten błąd ;/ więc wałek
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja mam coś innego: telefon zaczął gubić zasięg, od momentu, kiedy koło godziny 11 wszystkich (od nas z gminy) przełączyło na Orange. Mój telefon na chwilę złapał potem sieć GUS, ale zaraz zaczął protestować. Stracił zasięg kompletnie, mimo że wcześniej w tym miejscu miał edge. Dodatkowo wyłączył "przesyłanie danych", w żaden sposób nie dało się tego odwrócić. Lider obdzwonił serwis i informatyków, ale nie wiedzą co to jest. Ustawienia wyglądały ok, ale za nic nie chciał złapać żadnej sieci. Telefon nie upadł mi, ani nie odniósł innych uszkodzeń. Wypróbowaliśmy wszystko: wyłączanie, "miękki reset", wyjęcie baterii na trochę, czyszczenie styków karty SIM. Na koniec go wyłączyłem na pół godziny żeby od niego odpocząć, po tym czasie go włączyłem i zasięg wrócił... ale zamiast GUS mam Orange (jeśli przypadkiem telefon chce złapać zasięg). "Przesyłanie danych" da się włączyć, ale po jakimś czasie samo się wyłącza lub wyłącza się przy próbie nawiązania połączenia z serwerem GUS. Kocham ten telefon... tak ładnie błyszczy się kiedy leży wyłączony...:*
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 6 z 247

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...